Мріяти не шкідливо

Чи знаєте ви, про що більшість людей думає перед сном? Одні прокручують і аналізують минулі події, інші будують плани на наступний день, а треті мріють. Причому останніх більшість.

Чому? Все просто. Події минулого або плани на майбутнє — це не завжди приємні моменти. А мрії завжди пов’язані з тим, що краще того, що є зараз. Мріючи, ми, ніби як, живемо паралельним життям, в якій ми щасливіше, багатше, успішніше і красивіше.

Намагаєтеся вгадати, навіщо вам це інформація? Здійснюючи ті чи інші покупки, людина наближає своє реальне життя до того, яка в мріях. Тому завдання маркетолога не тільки розповісти про властивості товару, але і підштовхнути людину до думки, що покупка цього товару — крок до її мрії. І вже тоді будьте впевнені – вона купить.

Дівчині, що мріє про красиву фігуру, можна продавати низькокалорійні продукти. Ледачій дівчині, яка мріє про красиву фігуру — готові страви правильного харчування або спеціальну білизну. Чоловікові машину преміум-класу, дорогий годинник і VIP-карту. Список можна продовжувати нескінченно і до кожного знайти підхід.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.