Що найгірше?

Знаєте, що для людини найгірше? Перш ніж відповісти, задам вам кілька питань.

Чи траплялося вам чекати в аеропорту відкладеного на невизначений час рейсу? Якщо Так, згадайте свої відчуття. Коли через ковід закрилися кордони, багато людей не змогли потрапити додому і не змогли зняти житло в чужій країні з банальної причини — не було грошей. І вони були змушені жити в аеропорту.

Один з таких нещасних провів там 2 тижні. Пізніше він сказав, що це було найгірше, що сталося в його житті. Він не тільки не знав, коли зможе потрапити додому. Найбільше вбивало, що він ніяк не міг вплинути на ситуацію.

Ще одне питання. Чи доводилося вам або вашим знайомим деякий час чекати результату важливих аналізів? Коли стоїть питання життя і смерті? Не дай Бог нікому.

Так ось, багато в таких випадках хочуть дізнатися результат якомога швидше, незалежно від того, позитивний чи негативний. Тому що невідомість найгірша. Ось і відповідь на питання на початку посту.

Навіщо ця інформація маркетологам? Ніхто не любить перебувати в підвішеному стані невідомості. І ще гірше, якщо він ніяк не може вплинути на процес.

Позбавте свого клієнта від таких ситуацій. Дайте їм впевненість у тому, що вони повністю контролюють ситуацію. Наприклад, що замовлення можна в будь-який час змінити, доповнити або зовсім відмовитися.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.