Зазвичай на переговорах п’ють каву, за рідкісним винятком. Чай якось не комільфо. А чи знаєте ви, що кава не тільки бадьорить і тонізує, але і може безпосередньо впливати на підсумок цих самих переговорів?
Цей факт підтверджений проведеним одного разу дослідженням. Випробовуваних розділили на 2 групи. І всім їм запропонували склянку напою. На вигляд він нагадував сік, з однією відмінністю.
Першій групі дали чистий сік, а другий – з розведеним в ньому кави. Після того, як все було випито, організатори підняли спірне питання, а потім привели аргументи, які схиляли людей до певного твердження.
Результати виявилися цікавими. Учасники, яким був запропонований напій з кофеїном, були на 35% більш схильні вірити наведеним аргументам, ніж ті, які пили напій без кави.
Це знання можна використовувати і в маркетингу. Перед тим як почати обговорення важливих для вас питань, Запропонуйте співрозмовнику кави. Тоді ймовірність того, що ви його переконаєте багаторазово зростає.
І ще один момент. Якщо ваш продукт новий на ринку, і вам необхідно переконати споживача в тому, що він корисний і йому потрібен, оплатіть рекламу в ранковому ефірі ТБ або радіо. Або ж розмістіть банери в тих місцях, де вранці збираються пробки. Думаю, не потрібно пояснювати, чому.