Як вибрати CMS для інтернет-магазину

Платформа для інтернет-магазину – це ключовий сервіс для роботи з ecommerce. Вибір майданчика залежить від цілей вашого проекту. У цій статті ми розповімо, за допомогою яких критеріїв підібрати движок для інтернет-магазину.

Критерії вибору движка для інтернет-магазину

Перш ніж запускати проект, потрібно визначитися з вибором платформи і вивчити її ключові моменти. Ми зібрали шість критеріїв, які допоможуть вам знайти відповідний движок для інтернет-магазину.

Популярність на ринку

Від цього буде залежати наявність інтерфейсу потрібною мовою, що спрощує роботу підприємців, які не володіють іноземними мовами. Щоб оцінити популярність ресурсу, можна знайти результати досліджень ринку, подивитися кількість завантажень движка, вивчити форуми і уточнити інформацію у клієнтів платформи.

Простота налаштування і установки

Якщо ви не IT-фахівець і не плануєте звертатися до програмістів за допомогою — це важливий пункт. CMS повинна мати зрозумілий інтерфейс, зручну систему управління і прості налаштування. А якщо у вас виникають труднощі — до платформи повинні додаватися керівництва по кожному етапу установки.

Функціональність

Це один з головних критеріїв, від якого буде залежати, яким буде ваш сайт і чи зможете ви розвивати проект в майбутньому.

На що потрібно звернути увагу:

  • Чи є вивантаження та завантаження даних. Наприклад, у вас каталог на 10000 товарів — і забивати кожну одиницю продукції досить затратно за часом. Тому перевірте, яким чином в систему можна додати файл і в якому форматі він повинен бути. Також це важливо для того, щоб вивантажити дані для маркетплейсів.
  • Формування контенту. Тут важливо перевірити доступність шрифтів, шаблонів, пропонованих плагінів і блоків, які дозволять налаштувати сучасний сайт.
  • Підвищення конверсії. Це можуть бути інтеграції, блоки з банерами, на які ви розмістите інформацію про знижки, або окремі можливості для створення промокодів і сезонних акцій.
  • Збір аналітики. На платформі повинен бути розділ зі статистикою, яка допоможе вам оцінити кількість конверсій.
  • Управління замовленнями. У CMS для інтернет-магазину важливо збирати й відстежувати кількість замовлень. Це невелика CRM-система, яка допомагає проаналізувати клієнтів і перенаправити дані в інші сервіси — наприклад, у відділ логістики або повноцінну CRM, де ви зможете вести базу клієнтів і збирати інформацію про них.
  • Інтеграція. Магазин – це окремий ресурс. Щоб взаємодіяти з іншими бізнес-процесами і автоматизувати їх, потрібно підключати інтеграції.

Додатково у вас повинна бути можливість підключити лічильники аналітики, email розсилки, чат-ботів, маркетплейси, соцмережі, колтрекінг, квізи і багато іншого.

SEO

Інтернет-магазин важливо розвивати за допомогою пошукової оптимізації. Тому на платформі повинні бути відповідні можливості:

  1. Вбудовані системи відстеження трафіку.
  2. Робота з метаданими – теги і сніпети.
  3. Управління семантичним ядром.
  4. Генерація карти сайту.
  5. Оптимізація ілюстрацій і відео.
  6. Робота з канонічними посиланнями.
  7. Формування зрозумілого для людей URL – щоб користувач розумів, на якій сторінці він знаходиться, і міг запам’ятати назву.
  8. Вартість. У платних системах представлений великий вибір тарифів, але і безкоштовних майданчиків досить багато. Головне – оцінити функціонал кожної і вибрати те, що підходить для вашого проекту.

У платних платформ є ряд важливих переваг:

  • Високий рівень безпеки.
  • Широкий вибір шаблонів, плагінів, модулів, інтеграцій тощо.
  • Оперативна допомога техпідтримки.
  • Можливість швидко вибрати домен і хостинг.
  • У безкоштовних версіях функціонал обмежений – як правило, він дає можливість створити лише невеликий і простий інтернет-магазин.

Яку CMS вибрати для інтернет-магазину, щоб утримати клієнта

А в цьому розділі розглянемо функціонал CMS, який допоможе користувачеві комфортно взаємодіяти з інтернет-магазином.

Наявність особистого кабінету

У клієнта повинна бути можливість відстежити та перевірити своє замовлення, відкласти вподобані товари або зберегти їх, а також заздалегідь ввести дані адрес доставки, щоб в майбутньому спростити процес покупки.

Кошик

Цей елемент повинен бути доступний з будь-якої сторінки, щоб користувач міг перевірити вибраний товар і його кількість. При оформленні замовлення Користувач може, наприклад, купити в один клік і автоматично перейти в кошик або відкласти товар і пізніше оформити покупку.

Адаптивність

Люди все частіше купують товари через смартфон — інтернет-магазин повинен бути адаптований під мобільні пристрої. Перевірте, чи є в CMS відповідні шаблони або потрібна додаткова інтеграція плагінів.

Методи оплати

Платформа повинна підтримувати кілька варіантів оплати: мобільний гаманець, банківська карта, переказ грошових коштів тощо. Це допоможе клієнту вибрати зручний спосіб оплати, а значить – утримати його.

Зворотний зв’язок

Залиште клієнтам можливість написати коментар під карткою товару або в спеціальній формі зворотного зв’язку. Не забувайте публікувати відгуки клієнтів, щоб нові відвідувачі могли вивчити досвід інших людей, дізнатися корисну інформацію та оформити замовлення.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.