Принцип банана

Поставте на стіл в офісній кухні тарілку з бананами і апельсинами. Банани закінчаться першими. Не тому, що смачніше. Не тому що жовті. А тому що їх легше чистити. Це “принцип банана”: якщо ви хочете, щоб люди виконували якусь дію, полегшите виконання цієї дії.

Міняйте інтерфейси. Хочете більше мозкових штурмів? Поставте фліпчарти і покладіть жовті наклейки. Хочете збільшити взаємодію між командами? Зробіть більше спільних просторів, де можна сидіти і спілкуватися. Хочете, щоб новачкам допомагали і звертали на них увагу? У компанії 1stdibs новачкам на стіл прикріплюють повітряну кульку з написом «Мій перший день», який тихо ширяє, безмовно нагадуючи, що новому співробітнику потрібна увага.

Ми ліниві. Людина рухається шляхом найменшого опору. Якщо існує кілька рівноцінних способів отримання бажаного, він вибере найлегший.

Шон Акор, психолог з Гарварду, в серії експериментів продемонстрував, що люди надають явну перевагу способам, які економлять їм хоча б 20 секунд часу.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *