Думай про велике

У 2012 році компанія Procter and Gamble провела запам’ятовується рекламну кампанію під назвою “Спасибі, мамо!”. Вони показали у своєму рекламному ролику, яку роль відіграє мама в житті кожного майбутнього олімпійського чемпіона. У відео були показані й досягнення конкретних олімпійських спортсменів.

Чому ця реклама вийшла особливо запам’ятовується? Річ у тім що Procter and Gamble не пов’язана зі спортом і спортивними товарами. Її аудиторія значно ширша, ніж того ж Nike, який має безпосереднє відношення до спорту та Олімпіади. Рекламний ролик Procter and Gamble отримав понад 50 млн переглядів. А наскільки все вийшло зворушливо.

Що корисного можуть винести для себе маркетологи? Procter and Gamble не змінили стилю і цільової аудиторії свого бренду, але зуміли скористатися популярністю світових подій, що відбуваються. Таким чином вони привернули величезну увагу до компанії і зібрали глобальну аудиторію. У тому числі не залишилися осторонь і ЗМІ.

При розробці рекламної кампанії подумайте, що відбувається у світі прямо зараз і хвилює мільйони людей? Якщо вийде поєднати кампанію з цією подією, успіх забезпечений!

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.